عاشقانه

بانوی من کجایی...

عشق.خیانت.تنهایی.اشک و ...

عاشقانه



تو رو خواستن اشتباه بود - تو رو دیدن یه گناه بود - دلم از گناه نترسید - که

وجودت چون پناه بود

 

 


هي فلاني مي داني ؟ مي گويند رسم زندگي چنين است...

مي آيند.... مي مانند.... عادت مي دهند.... ومي روند.

وتو در خود مي ماني و تو تنها مي ماني

راستي نگفتي رسم تونيز چنين است؟.... مثل همه فلاني ها....؟


 



نمي دونم که چرا هر وقت به تو مي رسم ، نمي توانم از تو

بگويم. براي گفتنت واژه کم مي آورم. به هر حال ، بدان

که بيشتر از اين حرف ها و واژه ها برايم معنا مي دهي

 


 


تقديم به تو که : يادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانيت در تمام

وجودم است عزيزم محبت را در پاکي نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت

معني کردم وبدان که زيباترين لحظه هايم در کنار تو بودن است

 

تمام این متن ها منو یاد عشقم میندازه

شما رو چی؟؟؟؟؟






نظرات شما عزیزان:

فروینا
ساعت20:12---15 مهر 1390
خیلی وب قشنگی داری

mehdi
ساعت0:09---23 شهريور 1390
سلام داداش وبلاگت باحالهپاسخ:مرسی داداش

مهسا
ساعت18:03---22 شهريور 1390
سلام خوبی به سایت منم سر بزن

دیووووووووووووووووووووووونه
ساعت21:55---21 شهريور 1390
راستی لینک شدی

منو هم بلینک(دیوووونه خونه ی دیوووونه)
پاسخ:لینکی عزیز


دیووووووووووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت21:25---21 شهريور 1390
سیلام سیلام سیلاممممم
اره من دیووووووووونم
ایول به وبت این عکسا خیلی خوشملنااااا
آپ کردی باز خبرم کن
میسیییییییی
من عاشقانه ها رو دوسدارم


ali akbar
ساعت0:17---21 شهريور 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری ..مطالبش خیلی قشنگه و خیلی احساسی.همیشه موفق باشی داش.

مبینا
ساعت22:58---20 شهريور 1390
سلام وبت خیلی قشنگه میای تبادل لینک؟؟اگه میای منو با اسم عنوان وبم بلینک و بیا بگو با چه اسی لینکت کنم؟؟

sogand
ساعت12:12---20 شهريور 1390
سلام.البته که لینک میکنم.راستی اسم منم توی شعری که گذاشتین هست دیگه صددرصد رفتین تو لینکدون وبلاگمبازم بهم سر بزنین منتظرم

مرضیه
ساعت4:27---20 شهريور 1390
هاااااای...چقدر عاشق!
چرا واقعا این طوریه؟
آره لینکت میکنم برادر بازم پیش ما بیااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:51 ] [ رضا ] [ ]