کاش...

بانوی من کجایی...

عشق.خیانت.تنهایی.اشک و ...

کاش...

 

کاش پيش من بودي

کاش دستانت در دستانم بود

و لطافت هزار ابر سپيد بهاري را

در دست داشتم

و در اوج خوش بختي پرواز مي کردم

کاش مي توانستم به چشمانت نگاه کنم

کاش پيش من بودي

کاش دستانت در دستانم بود

و لطافت هزار ابر سپيد بهاري را

در دست داشتم

و در اوج خوش بختي پرواز مي کردم

کاش مي توانستم به چشمانت نگاه کنم

و با هر نگاه من

هزار هزار واژه ناگفته عشق را

به يک باره به سوي تو روان مي کردم

و با هر نگاه تو

شادي در چشمان من مي جوشيد

کاش مي توانستم صداي گرم تو را بشنوم

تا چون آبشاري از نغمه هاي روح انگيز

بر عمق جانم جاري گردد

و همه غم هاي فراق را بزدايد

کاش پيش من بودي

من با گرماي عشق تو زنده ام

چه زيباست

که تو تنها نياز من باشي

و چه عاشقانه است

که تو تنها آرزويم باشي

و چه رؤيايي است

اين لحظه هاي ناب عاشقي

و من همه زيبايي عاشقانه و رؤيايي را با فقط تو حس مي کنم

و اگر غروري در من هست غرور عشق به توست

اینو تقدیم می کنم به تنها عشقم ساناز هر چند که دیگه

پیشم نیست اما هنوز هم عاشقانه می پرستمش... 


نظرات شما عزیزان:

اااررررووووورررراااا
ساعت16:42---16 آبان 1390
روووووحم درد گرفت اخه چرا اینقدر
افسرده ای............


دیوووووووووووووووووونه
ساعت17:40---7 مهر 1390
سلام
ای وای چرا حالا میترسی؟؟؟
به این قشنگی میخنده:-D


مرضیه
ساعت1:07---7 مهر 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
چطووووووووووووووووری؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه پیش مااااااااااا نمیای


آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپ م بدیووووووو بیااااااااا


دیووووووووووووووووووونه
ساعت22:28---5 مهر 1390
سیلاااااااااااااااااااام:-(
منو خیلی ناراحت کردی با این اپت
همچین رفتم تو حس...........
خودمو عشقمو تجسم کردم
کاش کاش کاششششششش
میشد که همه عاشقا به هم میرسیدن
من خیلی ناراحتمممممممم
وااااااااااااای خدااااااااااااا
(آپم):-(


مرضیه
ساعت19:31---5 مهر 1390
سلام الیکم ورحمت ا... وبرکات و.........
چطوووووووووری برادر؟؟؟
چه آپ ناناسی ... امروز یه خبریه
همه آپیدن
حالا چرا خدا میدونه!!!
یه سوال ازت بپرسم ؟آره؟؟؟؟؟نه؟؟؟؟؟؟؟
میپرسم
چرا ساناز پیشت نی؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:18 ] [ رضا ] [ ]